Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 914 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketingový mix vybraného podniku
KLEPLOVÁ, Martina
Práce se zabývá vyhodnocováním dotazníkového šetření marketingového prostředí Restaurace Solnice v Českých Budějovicích. Následně je provedena SWOT analýza pro zjištění postavení na trhu. Cílem práce je na základě výsledku dotazníku a SWOT analýzy navrhnout možnosti ke zlepšení marketingového mixu.
Angažování zákazníků v podnikové praxi
KECLÍKOVÁ, Klára
Tato diplomová práce se zabývá tématem angažování zákazníků v podnikové praxi. V rámci práce jsou vypracovány dvě hlavní části - teoretická a praktická část. Teoretická část je soustředěna na popis a přiblížení veškerých informací, souvisejících s problematikou angažování zákazníků v podnikové praxi, z relevantních odborných publikací, článků nebo internetových zdrojů. Praktická část byla zaměřena na kvalitativní a kvantitativní výzkum. Nejprve byla provedena obsahová analýza současných nástrojů angažování, z již dostupných zdrojů. Následně byl realizován kvantitativní výzkum, prostřednictvím dotazníkového šetření, v rámci kterého, bylo sesbíráno 201 dotazníků. Součástí byl také kvalitativní výzkum, formou individuálního polostrukturovaného rozhovoru. Sesbíraná data byla následně využita pro podrobnější analýzu. Na základě analýzy současného stavu, trendů, preferencí, zjištěných výsledků a poznatků, byly vytvořeny a navrženy podniku další nástroje angažování zákazníků, které povedou k vyšší angažovanosti a spokojenosti zákazníků.
Návrh procesního řízení zakázky ve vybrané organizaci
Kotková, Alexandra ; Gruzová, Marcela (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu procesního řízení zakázky ve vybrané organizaci. Cílem práce je odhalit nedostatky a slabé stránky v průběhu realizace zakázky od poptávky zákazníka až po samotné předání zakázky klientovi a navrhnout tak vylepšení stávajícího řízení. Praktická část práce se zabývá analýzou současného stavu a nedostatky jsou analyzovány pomocí metody FMEA, která slouží jako podklad pro navržení řešení. Navrhovaná opatření se zaměřují na zpracování pracovních postupů a dotazníku spokojenosti, zaměstnání nového pracovníka, zavedení časového harmonogramu a využití nástroje Trello pro plánování zakázek. Tyto kroky by měly vést k dodržení dodacích termínů a zvýšení spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané společnosti a návrhy na její zlepšení
Posoldová, Kateřina ; Nedorostková, Eva (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků restaurace Burgr´s, Fresh Burger Bistro. První část je věnována teoretickým pojmům, které souvisejí se zkoumanou problematikou, následuje analýza prostředí vybraného podniku, obsahem je i vlastní marketingový výzkum. Poznatky z provedených analýz jsou shrnuty ve SWOT matici. Poslední část obsahuje návrhy vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků, jež by rovněž měly dopomoci ke zvýšení tržeb.
Space management zvolené obchodní jednotky
RYCHECKÁ, Julie
Bakalářská práce pojednává o space managementu ve vybrané obchodní jednotce Kaufland v Jihlavě. Prvním krokem bylo zmapování aktuálního rozložení prodejní a mimo prodejní plochy. Následně byl vytvořen dotazník, který byl předložen respondentům všech věkových kategorií nakupujících v dané prodejní jednotce. V dotazníku byla zkoumána nejen četnost nákupů, ale i spokojenost se stávajícím rozložením prodejní plochy a nabízeným sortimentem. Při nespokojenosti mohli respondenti vypsat, s čím konkrétně jsou nespokojeni a mohli navrhnout řešení těchto problémů. Při ukončení sběru odpovědí došlo k vyhodnocení dat. Pomocí těchto dat byly následně vypracovány návrhy, které by prodejní jednotka mohla aplikovat a dosáhla tak vyšší spokojenosti zákazníků. Výsledkem této práce je tedy nové dispoziční řešení prodejní jednotky.
Spokojenost zákazníků vybraného podnikatelského subjektu
SVOJŠOVÁ, Barbora
Bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků vybraného podnikatelského subjektu. Cílem je vyhodnotit stávající spokojenost hostů v Hotelu U Kapličky v Písku a navrhnout změny pro zlepšení služeb. Práce začíná teoretickou částí, kde je charakterizován zákazník a jeho spokojenost, dále jsou rozebírány podnikatelské subjekty a specifika marketingu v rámci ubytovacích a stravovacích služeb. Tyto poznatky jsou následně použity v analytické části zabývající se hodnocením spokojenosti hostů v hotelovém prostředí. Praktická část sestává z dotazníkového šetření a individuálního hloubkového rozhovoru s manažerem, přičemž cílem je zjistit, jak jsou hosté spokojeni. Závěrečná část obsahuje návrhy a doporučení pro zvýšení celkové spokojenosti hostů.
Marketingová strategie Wellness Kuřim
Kopřiva, Vojtěch ; Sojka, Jan (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Wellness Kuřim. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu a marketingové strategie. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy, která slouží jako podklad pro návrh marketingové strategie. Výsledkem je souhrn doporučení a návrhů včetně jejich přínosů pro firmu.
Výzkum spokojenosti zákazníků
Rodan, Zdeněk ; Trégerová, Jaroslava (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na průzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Cílem práce je zjistit, vyhodnotit a stanovit taková opatření, která přinesou zvýšení této spokojenosti v budoucnu. Teoretická část se zaměřuje především na výklad pojmů, problematiku marketingového výzkumu a marketingu služeb. Druhá část zahrnuje vlastní dotazníkové šetření s následným vyhodnocením.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Pasdiora, Daniel ; Řeháková, Michaela (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně u společnosti Rely servis s.r.o., která se zabývá prodejem vozů značky Hyundai a nabídkou doprovodných služeb. V teoretické části jsou uvedeny důležité pojmy zabývající se touto problematikou, je sledováno chování zákazníka, celý proces jeho nákupu a uspokojení potřeb, dále pak také způsoby měření této spokojenosti. Praktická část vychází z teoretické části, kdy je zprvu popsána společnost a její obor činnosti, následně je pak rozebráno měření zákaznické spokojenosti, které obsahuje jednotlivé oblasti a okruhy. V závěrečné časti je zhodnocení analýz a návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti Rely servis s.r.o.
Návrh dodavatelsko-odběratelských vztahů z hlediska finančních vazeb
Kučera, Lukáš ; Sedláčková, Magda Piknová (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vyhodnocením situace jednotlivých entit zvolené společnosti na základě poskytnutých informací a podkladů. Práci tvoří teoretická a praktická část, z čehož teoretická část se skládá z definic jednotlivých pojmů, které s touto prací souvisí, podrobněji se věnuje pohledávkám, které následně pomáhají realizaci analýzy v rámci praktické části. Praktická část se zaměřuje na samotnou analýzu dodavatelsko-odběratelských vztahů v rámci jednotlivých entit společnosti. Analýze byly podrobeny faktury, které společnost vystavila za kalendářní rok 2020 v rámci tří zkoumaných entit. Výsledky analýzy jsou následně zhodnoceny, okomentovány a na jejich základě jsou sepsána i doporučení pro zlepšení situace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 914 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.